16.06.2014

wyprawka do szpitala, wyprawka do szpitala dla mamy, wyprawka do szpitala do porodu, wyprawka do szpitala dla mamy i dziecka, wyprawka do porodu, wyprawka do szpitala na poród, co zabrać do szpitala na poród, co zabrać do szpitala, co do szpitala na poród, co potrzebne dla noworodka,

WYPRAWKA DO SZPITALA


Nie tak dawno ten temat był dla nas aktualny.  Każda przyszła mama dostaję niezbędną listę


 od swojej położnej, co ma zabrać na poród do szpitala, ale czy wszystko co tam znajduje się 

jest potrzebne?

Dla siebie napisałam listę, żeby wszystko zapakować bez nerwów. Torba była przygotowana 


na kilka tygodni przed terminem porodu i czekała w szafie.
 

Powiem ze swojego doświadczenia, torba bez kółek jest  nie wygodna.
 

Lepiej wziąć torbę albo walizkę na kółkach. Przed porodem ciężko już chodzić, co już mówić o 

noszeniu torby. W naszym szpitalu nie wolno było wchodzić mężowi i dlatego
swoje rzeczy 

musiałam  nosić sama. Trzeba jeszcze pamiętać, że można liczyć na rodzinę która w razie 

czego przyniesie jakieś dodatkowe rzeczy które się zapomniało.

Wyprawka do szpitala dla mamy:
 

dokumenty ( dowód osobisty, karta ciąży, grupa krwi i Rh...)

woda niegazowana, miałam coś do jedzenia, ale w takim momencie jeść nie chciałam,
wziełam 


2 koszulki, powinny być rozpinane na przodzie, żeby karmić dziecko, jedna koszulka specjalnie do porodu, bo sami rozumiecie jak ona będzie wyglądać pa całej akcji;
 

artykuły higieniczne, myślę że każdy wie co jemu trzeba, 

pamiętaj o klapkach, pod prysznic, 

2 ręczniki, także papierowe,  

podpaski, 

jednorazowe majtki, ale to bardzo nie wygodne (nie korzystałam), 

szlafrokodzież.

Co potrzebne dla noworodka  (rodziłam w lipcu, stąd taka lista):
 

Pamiętaj żeby ubrania były wyprane i wyprasowane.

koszulki – 2 szt
 

pajacyki -2 szt
 

czapeczki -2 szt
 

pampersy

3 tetrowe pieluszki

 
chusteczki do pupy, krem - sudokrem, ręcznik, kocyk.


 wyprawka do szpitala


Nie martw się bo wyprawka do szpitala jest gotowa.

Brak komentarzy :